Jak znaleźć pracę nie wychodząc z domu?

Tradycyjne podejście do szukania pracy opiera się na wizycie w urzędzie pracy, zarejestrowaniu się jako bezrobotny i oczekiwaniu na odpowiednie oferty pracy. Dzisiaj dużo bardziej efektywne metody szukania zatrudnienia można znaleźć nie wychodząc z domu. Jak? Za pośrednictwem strony Szukampracy.pl.

Dlaczego Szukampracy.pl?

Przede wszystkim jest to nowoczesny portal, stworzony z myślą o użytkownikach. Dlatego całość strony jest oparta na czytelnym interfejsie, przyjaznym w obsłudze. Dodatkowo osoby szukające pracy mogą stworzyć swój unikalny profil kandydata i wygodnie monitorować rekrutacje, w których biorą udział. W tym celu stworzono dział Strefa Kandydata

Jak korzystać ze strony?

Kandydaci mogą zacząć od skorzystania z inteligentnej wyszukiwarki ogłoszeń, z możliwością filtrowania ofert zgodnie z określonymi kryteriami.

Pracodawcy powinni zarejestrować się (dzięki temu kandydaci będą mogli ich znaleźć w bazie Katalog pracodawców), stworzyć stronę informacyjną o swojej firmie, a następnie dodać pierwsze, spersonalizowane wizualnie oferty pracy. W zakładce Strefa Pracodawcy można na bieżąco nadzorować i zarządzać prowadzonymi naborami.

Czy rejestracja jest płatna?

Nie. Korzystanie ze strony jest darmowe, a sama rejestracja nie jest wymagana, ale umożliwia dostęp do wielu przydatnych opcji, w tym zarządzania złożonymi aplikacjami. Nawet bez rejestracji użytkownik ma dostęp do bazy tekstów branżowych, które przybliżą temat rynku pracy i rekrutacji, ale też może skorzystać z takich narzędzi jak kalkulator wynagrodzeń czy porady i wzory CV.

Więcej informacji:  Szukampracy.

logo